27. feb. 2009

Flaut?!

Dagen idag er ganske fin.. Litt tett i hodet hvis det er for lenge siden nesesprayings (me love nesespray), men ellers god. Toppen hittil var vel når jeg plutselig fikk det litt travelt inne på personalrommet i lunsjen (kom plutselig på at jeg skulle vært på et møte..). For plutselig smalt jeg i bakken.. Har kommet frem til at gulvet nok er litt glatt!!
Jeg imponerte stort de andre 50 lærerne i rommet kan du si!! Da har jeg iallefall bidratt til litt latter idag da!!
Skal gå på det samme gulvet i pensko senere ikveld - skummelt - skal ikke være så veldig hard på flaska ikveld nei. En gang i gulvet daglig får være nok!!

3 kommentarer:

  1. Sææærlig!
    Og alle gode ting er tre, håper BT og K fikk deg trygt hjem, sånn at det ikke ble en fjerde! :*

    SvarSlett
  2. Ja lot tre fall være nok for en dag!!

    SvarSlett
  3. Alle gode ting er tre vettø!

    SvarSlett