9. aug. 2008

På tampen

Ja! Helt enig Bente, det er på tide med en oppdatering.. Problemet er bare hva jeg skal skrive, og hva skal jeg luke ut...
Oppsummering siden sist: MAMMA MIA (første, men ikke siste gang) Vennesla og det glade sørlandet (kos hos Lien Raen, det skal sies at bildet er tatt i frukthaven til Ole - noe som kan være verdt å merke seg for single, eller iallefall ugifte jenter), bryllup i regn (Jon og Ragnhild - artig bryllup, jomfrutur som toastmaster), Kongsberg, Lene på Konnerud (fint sted, strikking, bading), bryllup i steikende sol (Ann Marit og Morten - veldig moro I love meee some paracet), UL i/på Ålgård (herlig! ), Oslotur hos Maria, Marianne og Steinar (Mamma Mia, ikke museum eller Tusenfryd nei), Kongsberg og avslapping, Jevnaker.

Etter denne oppdateringen er det enkelte ting jeg ønsker å trekke frem merker jeg! Mamma Mia er en herlig og svært usammenhengende film. Oooo, jeg elsker den. Det gjorde også min mor som trampet takten så hele benkeraden ristet! Elsker ABBA!

Bryllup er moro, men som noen har fått med seg så har jeg vært skaptisk til bryllpsmaraton hver sommer... Kom frem til at bryllup alltid er moro, uansett hvor syk du er, men tre er nok for en sommer. Og ser helst at det ikke blir så veeeldig mange neste år. (Men er alltids plass til en invitasjon i postkassa mi altså hvis det skulle være noen som tenker i de baner - dere vet selv hvem jeg tenker på.. dvs det vet jeg ikke, men hvis du følte deg truffet så gjelder det deg!!).



Ellers har jeg idag vært en tur hos Tante (mamma sin tanter Agnes) og hos Bestemor og Bestefar, og tatt med Bestemor og Bestefar til Kongsberg for noen dager. Imorgen skal jeg til Yngvil.. Nå er jeg trøtt.. God natt, mer følger!
Ellers kan jeg avsløre at jeg har strikki verdens søteste sett til baby... Bilde kommer!! Jenter, det kommer til å nykke i eggstokkene når dere ser det!!

3 kommentarer:

  1. Hurra for oppdateringer! :D
    Gleder meg til du kommer tilbake, da skal vi visst på kino :P hihi! Jeg har ikke sett mamma mia enda, men har hørt at den er usammenhengende ja, hehe.. :) Men den må visst bare nytes! Er du klar for en kinotur? Det er jeg! :D

    Forresten så slo du bryllupsmaratonlista mi med ett ;) Jeg har nemli "bare" vært i to så langt, men skal servere i et Kiplesundbryllup den 16. aug :)

    SvarSlett
  2. Alltid klar for kinotur. Mamma Mia er en film som kun krever at du er til stede og at du er litt glad i god musikk da!!!!!

    SvarSlett
  3. nykker det virkelig i eggstokkene?

    SvarSlett